Termene si conditii

Compania care administrează acest website, denumită comercial Pravalia cu sanatate este {}{}{}{}{}{}{}{}, persoană juridică, având sediul social în orasul {}{}{}{}{}{}{}{}, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J33/1651/2018 cod unic de înregistrare fiscală {}{}{}{}{}{}{}{. Continutul acestui site, cum ar fi text, imagini, logo-uri, precum si orice alte materiale afisate pe acest site sunt protejate de legea dreptului de autor si sunt proprietatea Pravalia cu sanatate.

Pravalia cu sanatate permite accesul liber la acest site pentru vizualizare si utilizarea continutului acestuia in scopuri non comerciale. Materialele afisate pe acest site nu pot fi reproduse partial sau integral sau modificate fara acordul scris al companiei. Pravalia cu sanatate poate publica pe site informatii despre bunuri și/sau servicii și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil. Produsele comercializate prin intermediul www.pravaliacusanatate.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului si la livrare vor fi inmanate cu certificat de garantie si factura. Imaginile produselor au caracter strict informativ. Pentru motive justificate, vânzătorul își rezervă dreptul de a schimba cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din componența Comenzii. În cazul în care acesta va modifica cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din Comandă, va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția acestuia la efectuarea Comenzii.

Contractul va fi considerat încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător prin intermediul poștei electronice și / sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
Documentul și informatiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achiziționate. Toate tarifele aferente Bunurilor și/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.
Pravalia cu sanatate își rezervă dreptul de a modifica fără prealabil prețul produselor, precum și de a elimina anumite produse de pe Site sau de a introduce altele noi.

Cheltuieli de expeditie

Pentru un produs achitat, in cazul in care a fost convenit intre vanzator si cumparator transportul, produsul va fi expediat prin Pravalia cu sanatate, care va pastra, pentru perioada de timp necesara, dovada de expediere sau o dovada a transportului si / sau primire pentru cazurile in care produsele sunt pierdute in tranzit. Cumparatorul trebuie sa accepte o perioada suficienta de timp pentru transport si livrare, cel putin o saptamana iar in caz de divergente sa incerce solutionarea prin contactarea directa a Pravalia cu sanatate. Preturile de transport si eventual retur sunt cele percepute de firma de curierat pentru diferite destinatii. Cumparatorul va lua la cunostinta toate informatiile necesare in procesul de comanda.

Retururi / Anulari / Ramburs

Garantia privind restituirea banilor se acorda pentru marfurile returnate / livrari anulate in termen de 7 zile lucratoare de la primire sau comanda.
Cumparatorul trebuie sa deschida pachetul inainte de a semna pentru primire. In cazul in care produsul nu este in stare buna, acesta nu trebuie acceptat. Retururile sunt acceptate in cazul in care „borderou de primire” in bune conditii, a fost semnat atat de curier cat si de client. Produsul trebuie sa fie returnat in aceeasi stare in care a fost primit. Prin urmare, cumparatorul trebuie sa includa in pachet, in aceleasi conditii in care a primit:
– Toate ambalajele ca de ex. cutii, pungi, bureti;
– Accesorii ca de ex. Capace, cleme, cabluri si altele;
– Certificate, manuale, precum si certificate de garantie;
– Toate elementele incluse in pachet;

Cumparatorul este responsabil pentru asigurarea returnarii produselor si a cheltuielilor rezultate in urma returnarii. Toate produsele returnate trebuie sa fie receptionate in stare buna. Produsele nu vor fi acceptate in cazul in care sunt deteriorate, zgariate sau nu sunt returnate in ambalajul de protectie. Produsele nu vor fi acceptate in cazul in care acestea au fost montate sau modificate. Toate costurile de livrare si de asigurare a produselor returnate vor fi platite de catre client, cu exceptia cazului in care exista un acord prealabil scris care prevede alte conditii. Retururile trebuie sa fie ambalate in mod corespunzator si protejate ca in situatia livrarii initiale. Produsele returnate neprotejate corespunzator sau neambalate, nu vor fi acceptate.

Pravalia cu sanatate are ca si deziderat procesarea retururilor in termen de 2 zile lucratoare de la receptie, restituirile putand fi eliberate in urmatoarea zi lucratoare in conditii normale. Daca clientul nu este multumit de achizitionarea unui produs din diferite motive, poate returna produsul in ambalajul original, in termen de 14 zile de la cumparare. Pravalia cu sanatate va schimba produsul sau va rambursa clientului costul produsului retinand valoarea cheltuielilor de transport (postale).
Va rugam sa retineti ca trebuie sa ne contactati inainte de a returna un produs.

Garantia Produselor

Produsele comercializate de catre Pravalia cu sanatate beneficiaza de garantie. Solicitarea si acordarea garantiei produselor comercializate sunt in conformitate cu prevederile Legii 449/2003 actualizata la data de 27/12/2008.Reclamatiile prin care se sesizeaza defectiunile se vor transmite in atentia Pravalia cu sanatate in scris in maxim 7 zile de la ridicarea produsului. Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre produs si factura se accepta numai in cazul sesizarii in scris in atentia Pravalia cu sanatate, in maxim 24 de ore de la primirea produsului de catre cumparator. Conditiile de garantie sunt parte integranta a documentelor de vanzare – cumparare prin semnarea facturii fiscale sau plasarea unei comenzi online, cumparatorul declarand ca a luat la cunostiinta prevederile acestor documente.

Pravalia cu sanatate in calitate de vanzator va aranja si dispune efectuarea reparatiei defectiunii sau inlocuirea produsului. Inlocuirea produsului va avea loc doar in situatia in care defectiunea sesizata nu poate fi reparata. Nu se accepta restituirea in vederea inlocuirii a produselor comercializate in cadrul promotiilor. Reparatia sau inlocuirea produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp care nu va depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului (Pravalia cu sanatate) lipsa de conformitate a produsului.
Piesele / produsele care fac obiectul unei reclamatii in garantie vor fi insotite de urmatoarele documente:
• factura, chitanta sau bonul fiscal;
• certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzarea produsului;
In cazul in care cumparatorul nu poate prezenta exact natura / caracteristicile defectiunii se recomanda clientului sa sustina reclamatia in garantie cu poze ce vor fi transmise in atentia vanzatorului la numerele de telefon {}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{} sau pe email office@pravaliacunsanatate.ro

Pravalia cu sanatate in calitate de vanzator accepta returnarea produselor in maximum 7 zile lucratoare de la livrare, dar DOAR daca etichetele de livrare a cutiilor produselor au fost pastrate intacte.
Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei va fi impartita respectiv suportata astfel
• de la cumparator catre Pravalia cu sanatate – plata va fi efectuata de catre client;
• de la vanzator catre cumparator – plata va fi suportata de catre Pravalia cu sanatate.

Responsabilitățile clientului

Condițiile de garanție nu se aplică pentru problemele sau daunele cauzate de client și nici în următoarele situații:
• personal neautorizat care a intervenit asupra produsului pentru reparații și / sau modificări;
• numărul de serie al produsului (S/N – „serial number”, IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
• sigiliile pentru garanție au fost rupte sau schimbate;
• produsul prezintă defecte fizice: lovituri, crăpături, ciobiri, rugină sau prezintă urme de utilizare în condiții neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, manipulare incorectă, setări și instalări incorecte, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor etc;
• Te rugăm să îl ambalezi cu grijă înainte de a-l preda curierului, pentru a-l proteja în timpul transportului.
• În cazul în care nu ești sigur dacă produsul necesită acordarea garanției sau dacă întrunește condițiile de garanție sau dacă ai orice alte nelămuriri privind garanția, ne poți contacta la adresa office@pravaliacusanatate.ro.
• Totodată, pentru orice nelămurire / problemă în legătură cu acordarea garanției, nu ezita să contactezi Departamentul de Service în scris la adresa: office@pravaliacusanatate.ro.

Pachete distruse sau pierdute

In caz de daune ale pachetelor in timpul transportului Pravalia cu sanatate va inlocui produsul. In caz de stoc indisponibil Pravalia cu sanatate va rambursa costul produsului. Toate costurile de transport vor fi platite de catre cumparator.